tisdag 31 maj 2011

Själv

Första dagen själv på nya jobbet avklarad. Hann ju bara med en dags upplärning eftersom chefen åkte till Florida idag, inget avundsjuk alls är jag:) Det gick ändå ganska bra tycker jag men jag är väldigt ringrostig på bokföringen, dessutom har jag ju bara gjort det i skolan och inte på riktigt och det är lite skillnad. Kul är det i alla fall, även om jag tycker att det otroligt trist att plugga de här grejerna så är det kul att jobba med det och det är ju bra, hade inte varit kul alls att komma på att jag har valt fel utbildning.

Snart tänkte jag ta kettlebellen me mig ut på gräsmattan och köra ett pass där, roligt att kuinna träna ute i finvädret och praktiskt med bara en grej att bära ut till skillnad mot om man skulle börja kånka ut hantlar och skivstänger och allt möjligt. men först betala räkningar i sista sekunden som vanligt. Inte alls lika kul att göra hemma med sina egna pengar som det är på jobbet:)

Inga kommentarer: