tisdag 3 maj 2011

Rubrik som passar allt i inlägget? Får inte plats!

Idag var det jobb på förmiddagen. Alltså gud vilket underbart jobb jag har, helt klart bästa. Sen hem och plugga lite och när jag skulle hämta barnen ringde svägerskan och sa att hon redan hade hämtat dem och att hon skulle komma med killarna så skulle hon ta tjejerna och åka och rida (båda har alltså ett barn av varje sort). Så då slapp jag hämta. Sen lagade jag två kilo kycklingfilé i ugnen så det är numera inte brist på nåt nyttigt att äta när man blir lite hungrig även om jag försöker hålla mig till pulvret. Beställde förresten hem två nya igår, en burk av samma som jag har men annan smak (fruit punch, nu har jag choklad) och en annan som det är lite mer kolhydrater i men som jag har extremt höga förväntningar på att den är skitgod. Så då har jag ett proetinpulver till vardags och ett till helgen när jag vill lyxa till det lite, haha, lyxa till med pulver det låter ju knäppt. imorrn jobbar jag eftermiddag och ska stänga helt själv fast jag aldrig gjort det förr, jaja så kan det bli, det går nog bra ändå. Det är inget svårt det gäller bara att komma ihåg alla moment.

Blev ingen träning idag eftersom jag varit på föräldramöte och nyss kom hem och tränar jag såhär sent kan jag aldrig somna men igår tränade jag. My god, i love Celsuis kan jag säga. Vet i och för sig inte om det är någon inbillning eller om det verkligen funkar men who cares? Det funkar ju för mig, orkar sjukt mycket mer och springer som aldrig förr, ja jag var ju såklart tvungen att testa nyskorna. Skitsköna var dem. När det gäller styrketräningen tycker jag inte att Celsiusen gör varken till eller från men som sagt springningen, vilken skillnad. Men nu funderar jag på att köpa nån pwo också men jag vet inte om jag törs, verkar ju lite farligt:)

Inga kommentarer: