måndag 23 maj 2011

Måndag=Nystart

Jeezes vad trött jag var igår efter "hälsoresan". Grymt kul har vi haft i alla fall med underbart härliga människor och bra väder. Banken med roliga citat har fyllts på som sig bör, eller vad sägs om den här: "Where is the city" (sas mitt inne i Tallin), eller "I can take a buttergoose". Jag har även gjort mitt första karaokeframträdande någonsin vilket var skitkul även om jag misstänker att det inte lät så himla bra. Synd även att vi blev filmade (lägg upp det på youtube and you will be sorry, haha).

Idag har Erik varit på inskolning på lekis, eller förskoleklass som det så fint heter egentligen. Var nog inte nädvändigt att jag stannade egentligen men han ville det och det var ett gäng med andra föräldrar som gjorde det också så det blev tre timmar föräldrasnack för vår del. Det är även hög tid för mig att särpa mig med träning och kost, började ju inte så himla bra när jag missade frukosten idag och inte fick i mig något förrän klockan två på eftermiddagen, men jag lyckades ändå hålla mig i från taxfreegodiset:) Ikväll blir det springtur när jag äntligen blivit helt frisk. Till helgen hoppas jag på att få den efterlängtade kettlebellen eftersom jag har hintat om att den skulle vara en bra morsdagspresent.

Inga kommentarer: