måndag 9 maj 2011

Måndag

Måndag igen och jag har hur mycket som helst att göra, massor att skriva. Måste även sväng till stan. En del tvätt att ta itu med också eftersom jag råkade glömma ett mjölkpaket framme när vi åkte till dagis och på de tio minuter jag var borta hade Hörru tagit mjölkpaketet till Eriks säng och gnagt sönder det så att hela sängen är nu dränkt i mjölk. Ikväll ska Firda rida stora ponnyn som står hos farmor och efter det tänkte jag springa, längtar faktiskt hur knäppt det än låter. Igår var Jan-Erik på tränarmöte med Njutångers IF så nu ska de dra igång med sin träning igen därför måste jag planera min träning lite mer, senaste veckorna har jag ju kunnat dra iväg när jag vill på kvällarna men nu kommer ju inte han var hemma jämt. Som tur är har han onsdagarna fria, då är det kettlebells på hudikgym, love.

Barnen i nya soffan. Nu vill jag bara ha ett nytt soffbord också för det här passar ju inte alls.

2 kommentarer:

Julia Fryklund sa...

Den passade ju jättebra soffan! :) Vad ska ni göra i helgen? Tänkte om vi skulle ha tagit en grillkväll? Det är ju crousing oxå.

Sanna Laake sa...

Ja kanske det. Ska du också träna imorrn? Isåfall kan vi väl prata mer om det då.