torsdag 12 maj 2011

Jag var in till stan på svärmors jobb idag och letade tidningar till en uppgift jag håller på med i skolan, tyvärr fanns inga bra men det skulle komma senare den här veckan så jag hoppas att det blir någon öve rsom jag kan låna. Var även och skulle köpa hårfärg, precis som sist jag var in (i måndags) var den slut, fastän det hade kommit in nytt i tisdags, snacka om att jag har populär hårfärg. Beställde även nya linser. De jag har haft förr är så himla tunna så det är ju som att försöka trä gladpack i ögat, och jag har tappat räkningen på alla gånger jag har blivit galen på dem. Dessutom har det hänt några gånger att de går sönder och det gör så jävla ont. Man tror ju att mjuka linser inte gör så stor skada men det blir väl vassa kanter antar jag. De nya är i alla fall mycket stabilare och rejäla men dyrare också såklart:(

halsen är mycket bättre redan men jag tar det lugnt idag med. Jan-Erik ska iväg och åka rullskidor i två-tre timmar, kul. Jag får väl stanna hemma och vika massa tvätt som har samlats på hög istället, jämställt och bra.

Inga kommentarer: