onsdag 11 maj 2011

Jag sket i gymmet idag, har känt mig sämre och sämre hela dagen så jag tyckte det var lika bra att stå över helt. Vi gick en promenad tillsammans hela familjen istället, ner till sjön och kastade några oinnar till Hörru så hon fick bada. Sen gick vi ivdare till farmor och farfar (barnens alltså) och hälsade på dem. Harbestämt mig för att köpa en egen kettlebell nu så jag inte behöver åka in till stan varje gång, visst det är skitbra att komma dit och träna, slippa tänka själv och få lite extra peppning men det är egentligen bara ett pass i veckan som passar tidsmässigt och jag vill kunna planera in det när jag vill. Problemet är bara vilken vikt jag ska köpa, de är ju inte gratis så jag vill inte att den blir för lätt så snabbt men köper jag för tung kommer jag inte orka träna som jag vill med den. Jaja, I-landsproblem jag vet.

Inga kommentarer: