fredag 27 maj 2011

Jag fick den

Nu har Jan-Erik och hans bror, brorson och Fredrik åkt mot Stockholm och Solvalla men innan det kom Jan-Erik hem med en present från barnen, nämligen en kettlebell. Den jag ville ha fanns inte utan jag fick en med ett skal av plast vilket gör att de har varit tvungna att göra den större än en i samma vikt som är av bara järn. Som tur är visste han redan att det var fel så jag slapp säga det och i början av nästa vecka får jag bytqa till den jag hade önskat mig. Provade ändå några swingar med den på eftermiddagen men jag har alldeles för små händer, känns som att jag ska tappa den och man vill inte slänga ett tolvkilos klot tvärs genom huset nåt gärna.

Erik är installerad på Brogården, han hade knappt tid att säga hej då, superexalterad var han. Jag gissar att jag kommer ha en trött kille att hämta där imorgon.

Inga kommentarer: