söndag 8 maj 2011

Gud så skönt att få vakna av sig själv och känna sig utvilad. Vi var uppe sent igår och alla valde att sova längre än vanligt, till och med Hörru sov till halv nio, rekord! Jag har så svårt att somna när jag är själv så jag tittade på alldeles för många avsnitt av Vampire Diaries för att bli trött. Jag håller på att komma ikapp med säsong 1 eftersom jag aldrig tittade på den, tyckte ju att det verkade skitdåligt då, åh vad fel jag hade. Jan-Erik är fortfarande i Ljusdal, det dröjer nog innan nån känner sig redo att köra hem därifrån gissar jag.
Bjuder på lite bilder fårn Eriks snowboard-premiär nu när jag äntligen hittat kameran.


1 kommentar:

Helene sa...

Härligt,det ser ut som om grabben aldrig gjort annat än åkt snowboard. Påminner mig väldigt mycket om någon jag känner som sa innan sin första slalomlektion, men jag vet hur man gör, det är bara swosch, swosch, swosch, och det var det! :-)