lördag 28 maj 2011

Girlsnight

Jag och Frida hade tjejkväll igår, käkade jordgubbar, gjorde hårinpackning, bastade, målade naglarna och såg på film. Erik hade också kanonroligt men jag tror han tycker det är skönt att vara hemma igen, det blev nog en sen kväll för honom igår. Snart ska jag åka iväg och kolla hur linserna sitter, sist fick jag ju så ont av dem så optikern misstänkte att de kanske var för små. Jag hoppas verkligen att det bara är det som är fel för annars är de skitbra.

Frida fick följa med farmor och farfar och kolla på hopptävling i stan imorse så jag var helt ensam i ngåra timmar och vad konstogt det känns. Visserligen är jag ensam hemma när jag pluggar också men då är det en annan sak. Kan inte minnas senast jag hade en hel helg-förmiddag helt för mig själv.
Igår efter nagelmålningen.

Inga kommentarer: