lördag 14 maj 2011

Fullkomligt värdelöst!

Vi åkte till Söderhamn idag, tänkte åka till badhuset. Men där var det stängt! Stängt lördag och söndag från vecka 18 till 33. Hur sjukt är inte det, det är ju då man har tid att åka och bada. Jaja, vi tog vårt pick och pack och vände mot Ig´gesunds badhus istället men vad tror ni då? Det var stängt där med! Bara för att det är kommunens badhus behöver väl inte det betyda att de inte har nån som helst vinstiuntresse alls? Det borde väl vara mer lönsmat att ha öppet såna här dagar tycker man. Så nu ska vi åka och rida istället, eller Firda ska rida. Jag har träningsvärk sen igår efter att krampaktigt ha klamrat mig fast på en galen häst, men nu är tydligen problemet hittat och hästen är snäll igen, ibland är det inte så svårt.

Vid fyra är det dags att åka till Enånger och bygga banan till tävlingen imorrn sen hem och göra mig i ordning innan vi åker till Julia och Mattias och grillar. Nya skor hann jag med att köpa i dag i alla fall så nu vet jag inte vilka jag ska ha.

Inga kommentarer: