onsdag 11 maj 2011

Fan också, det blir nog ingen kettlebells-träning för mig ikväll. Vaknade imrose med en hals som sätter stopp för träning med hög puls så jag tror det blir att jag åker dit och kör benstyrka istället. Ingen springning blev det igår heller eftersom Jan-Eriks träningar tar heela kvällarna så jag hinner aldrig iväg. Jag hinner ju oftast ut innan honom om jag inte jobbar men när båda kommer hem halv fem funkar det inte. Men ett styrketräningspass blev det i alla fall, men dåligt gick det, jag var på så jäkla dåligt humör sen.

2 kommentarer:

Julia Fryklund sa...

Äh då struntar jag i kettlebells oxå. Tråkigt (*läs pinsamt*) att gå själv.. Men då håller vi tummar för att det blir fint väder på lördag så bestämmer vi att vi grillar hos oss? och åker in och kollar på bilar och ev. krogen?

Sanna Laake sa...

Nej inte är det pinsamt! Absolut, ska vi ta med oss någonting?