lördag 28 maj 2011

Ego boost

Linserna satt bra så det är bara att köra på, var nog bara en engångsföreteelse att jag fick ont av dem förut. Efter kollen letade jag rätt på ett par svarta byxor, blev ett par VILA. Måste nämligen ha svarta brallor i sommar när jag ska jobba. Jag får ju såklart jobbkläder men ska jag ha ett par byxor på mig hela dagen kräver jag att de är söna så därför valde jag att köpa egna, hoppas bara att de duger. Tänkte även köpa en svart kjol att växla med och ha de dagar det är för varmt med byxor. Överdelen är en annan femma, där kommer jag ha företagets kläder. Sprang även in en snabb sväng på Gina och fick med mig en klänning, ovanligt va? Det bästa med hela dagen var at alla kläder jag provade idag passade, kändes riktigt bra eftersom jag tog en storlek mindre än jag trodde att jag hade på tre par byxor som jag provade och ändå kom jag i dem. Det verkar alltså som att det händer grejer nu igen.

Inga kommentarer: