måndag 4 april 2011

Vår!!!

Idag har jag planterat årets första penséer, vårkänsla! Och inte blev det ju sämre av vädret heller. Fick även ett snabbesök av pappa, han var på väg upp till Östersund på jobb så han svängde in här på fika. Han skulle stanna på vägen hem på onsdag igen så han får träffa barnen också. Apropå banrne var vi nyss på utvecklingssamtal på dagis, inga problem alls där, hon hade bara bra att säga om dem. Snart kommer Fia och hämtar mig så ska vi åka och träna, hur nu det ska gå till när man känner sig som en gammal kärring, jag har träningsvärk i ryggen, fattar inte hur det blev så för jag kände inget i ryggen igår. Det positiva är att det numera är bara träningsvärk, i en vecka nu har jag ju haft någon konstig låsning så jag inte har kunnat röra mig normalt för det. Vet inte om det försvann igår när vi körde "twists" men omöjligt är det inte för det lät ungefär som när man tuggar okokta makaroner i min rygg, är väl kanske inte meningen så jag tror att jag avstår de nästa gång.

Inga kommentarer: