måndag 11 april 2011

Träning

Hemma igen, med trötta ben. Gud vad det ska vara motigt innan man kommer igång på gymmet. Jag är alldeles för rädd för att se dum och klumpig ut, speciellt när majoriteten som är där ser ut att kunna ställa upp i body fitness vilken dag som helst, nej men typ i alla fall. Men när jag väl kom igång gick det bra i alla fall, provade hur tungt jag kunde köra i benpressen (sittande, jag vill INTE bli fastklämd i den liggande) och jag kan säga att det är faktiskt inte långt kvar tills jag kan ta alla vikt som finns på den. Sen körde jag crosstrainer en kvart innan vi åkte hem också och nu har jag druckit en proteinshake och ska snart hoppa in i duschen. Vad har jag at äsga om proteinet då? Det luktar ungefär som O´boy och det smakar ungefär som sån där O´boy som man blandar med vatten så man får väl säga att det är helt okej, inte gott men inte så att det håller på att vända när man ska dricka det, gillar dock inte smaken av sötningsmedel men jag dricker det inte för att det är gott heller. Men en ska jag undrar är hur folk kan tycka att celsius är gott? Det smakar skit enligt mig, usch, men jag tvingar i mig det också, många bäckar små om man vill bli smal:)

1 kommentar:

fisalotta sa...

Klart du ska komma på gympa!! :-) 18.30.. :-)