torsdag 28 april 2011

Torsdag

Jag som var så trött igår är om möjligt ännu tröttare idag. Har sovit skitdåligt inatt, alltså inte varit vaken men inte heller sovit utan nåt mellanläge. Men det blev kort dag på jobbet i alla fall, eller lika lång som vanligt men eftersom jag började tidigare så slutade jag tidigare också. Sen fick jag bestämma om jag vill göra lika imorrn eller om jag skulle börja vid halv nio som vanligt. Jag kan erkänna att det lockade med sovmorgon men jag besätmde mig ändå för att börja klockan sju. Sen hade jag en tanke på att dra till gymmet efter jobbet imorrn men jag har sån jävla träniungsvärk så jag kanske skjuter på det till helgen istället. Idagblir det i alla fall ingen träning, är alldeles för trött för det och är man för trött tjänar det ingenting till på grund av kortisolnivåerna. Nej, istället blir det läggdags tidigt och hoppas på att jag är lite fräschare imorrn. Som grädde på moset har jag dessutom ätit alldeles för dåligt den här veckan, inte fuskat men ätit för lite och jag känner att jag inte funkar så bra med så lite energi.

Igår höll Jan-Erik på att skruva på bilen hela kvällen och sen var han ut och provkörde och sa att den gick bra igen. Bara det att provkörning för honom innebär ju att gasa utav bara hel***e vilket såklart inte gjorde att han märkte så mycket av att när man inte gasar så lägger bilen av, så jag har suttit och tomgasat hela tiden idag. Blir lite pinsamt vid övergångsställen när folk tror att man försöker stressa de över väggen genom att stå och brumma en massa. Och även när man ska bromsa in måste man gasa och jag har bara en höger fot och att bromsa med vänster brukar inte vara nån bra idé för den har man liksom ingen känsla i utan det slutar med att man sitter intryckt i ratten, så är det i alla fall för mig.

Nej nu måst ejag ta tag i att skriva klart den här skiten jag håller på med så jag kan åka och hämta barnen.

Inga kommentarer: