tisdag 26 april 2011

Tisdag

Ja är just hemkommen från en amazing springtur i skogen. Alltså jag är i sjukt dålig form men ändå är den så mycket bättre än vad jag trodde. Sprang fem kilometer på en skogstig som är väldigt kuperad och det är mycket hopp över stockar och stenar så det är grymt jobbigt men helt klart det bästa tycker jag, hatar att springa tråkig väg, nej stigar kors och tvärs is the shit.

Det blev jobb imorrn också, så jag jobbar hela veckan. Får försöka klämma in lite skrivande ändå men det känns som att det går utför med pluggandet, totalt. Önskar att det skulle behövas en tjänst till på mitt jobb så jag kunde få fast jobb istället för att jobba extra. Gud vad skönt det skulle vara att slippa tänka, bara åka till jobbet på morgonen och gå hem på eftermiddagen, varje dag.

Bilskrället då? Ja, inte var det katalysatorn det var fel på, Jan-Erik fixade så att det läkte ut luft eftersom de trodde att det var stopp men bilen gick lika dåligt ändå, och jeezes vad det lät, haha. Men vad är det för fel då, ingen aning, vi vet inte riktigt vad vi ska göra nu.

(Ja, Julia det blir kettlebells. Jag har bokat åt båda:))

2 kommentarer:

Julia Fryklund sa...

Perfekt! Maria ska oxå gå. :) Tvingade med henne.. Ses utanför typ 19.20 då?

Sanna Laake sa...

Japp