måndag 18 april 2011

Stress

Gah, stressigt idag. Jag var tvungen att hasta in till stan imorse för att köpa nya skor åt Erik eftersom Hörru gnagde sänder sulan på hans nya imorse. Kan lova att jag var riktigt arg på henne då, när ska hon ge sig och växa upp? I alla fall fanns inte skorna i rätt storlek så de skulle försöka beställa hem ett par, han vill ha likadana igen för han har är jättenöjd med dem så han var jätteledsen imorse när han såg förödelsen. Sen måste jag även skriva klart en inlämning till imorrn för den ska vara inne på torsdag och jag jobbar ju hela onsdagen. I eftermiddag ska vi åka med ponnyn Frida brukar rida, till Enånger så får tjejerna (Frida och kusinen som äger hästen) träna för Åsa. Det ser Frida verkligen fram emot, hon har ju inte ridit på ridbana sen i höstas. Jag ska också rida men jag rider nog ut i skogen istället.

2 kommentarer:

fisalotta sa...

Tråkigt med skon! :-/ Stackars Ersken.. :-)
Gud så härligt att rida idag, kanonväder.. Blir avis! ;-)

Sanna Laake sa...

Nja så himla mysigt var det inte, det blåste ju så våldsamt, de blir ju oftast lite stirriga då krakarna. Men som tur var så höll han sig i skinnet mesta tiden och blev bara rädd en gång, för en dörr som stod och slog.