onsdag 13 april 2011

Onsdag

Idag har jag en sån där seg dag, massor att göra så att allt bara hopar sig och inget blir gjort alls. Inte bra. Igår var jag så hungrig att jag knappt kunde sova. Det berodde på att jag skulle göra en wok efter nytt recept som blev så in i helvete äckligt, Hörru blev glad i alla fall för det var hon som fick äta upp det. Sen blev det inte av att jag åt nåt annat, barnen käkade ris, keso och mackor i alla fall. Förresten har jag gått ner två kilo på två dagar av den här dieten (om det är någon därute som försöker räkna ut hur mycket jag har gått ner totalt så glöm det, jag "glömmer" oftast att skriva när det går åt fel håll, så jag kan väl berätta istället att jag just nu står på totalt minus fem kilo). I början är det i och för sig mest vatten och sånt som försvinner men kul ändå att se att nåt händer även om jag vet att påsken kommer ha väldigt dålig effekt på vikten nästa vecka, då åker vi till Vemdalen igen, vår familj, svärföräldrarna och alla Jan-Eriks syskon och deras familjer, kommer bli ganska crowded i stugan antar jag men det kan nog bli kul ändå, men vi får nog ta med oss springdojjorna isätllet för skidorna den här gången, finns nog inga skidspår kvar och får man inte komma ut och göra av med lite energi kommer man nog bli tokig.

2 kommentarer:

Helene sa...

Grattis till viktminskningen. Vad är det för diet du går på?

Sanna Laake sa...

Jag skriver om det i det här http://cirkuslaake.blogspot.com/2011/03/ojojoj.html inlägget, där finns även en länk om du vill läsa mer noga:)