måndag 18 april 2011

Nu är vi hemma igen, mätta och nöjda med korvgryta i magarna. Det gick så bra så för Frida att rida, hon fick lite tips på hur hon ska få lite fart på hästen, han är ju rätt så lat, och när hon väl fick honom att trava på ordentligt gick han nästan ner på tygeln. Det är en riktigt duktig häst det där, perfekt läromästare, men så har han gått SM också:) Det gick bra för mig att rida också fast det blåste ju en halv storm så lite tittig var han allt. jag fick besök tidigare idag av två damer fårn Jehovas vittnen, som pratade om Gud såklart och jag kan ju inte låta bli att argumentera emot för en del saker de säger är ju så dumt att klockorna stannar. Och nu har bilen börjat gå knepigt igen så nu är det väl nåt nytt fel på den. Haha, får väl skänka den till tanterna nästa gång de kommer, för de har då inget körkort e, och jag ska rå inte gå med i Gud, för jag vet inte att han finns! (ja den som fattar den fattar)

Inga kommentarer: