tisdag 12 april 2011

Nehe, ingen gympa i Enånger blev det. Jan-Erik jobbar över, trodde att han kanske skulle hinna hem men än har jag inte sett till honom. Har i alla fall blivit en promenad på nästan en timme, lagom snabbt så där så att det är på gränsen till äckligt att inte duscha efteråt:) Känner mig lite matt och hungrig också vilket antagligen beror på kaloriunderskottet, men det ger förhoppningsvis resultat i alla fall. På fredag ska Jan-Erik vara hemma så jag ska försöka hinna klart med mitt tills dess så vi kan vara lediga tillsammans. Jag sökte förresten höstens kurser idag, valde ut de jag tyckte verkade roligast (ja så roliga som ekonomikurser nu kan vara) eftersom jag har noll koll på vilken ording de ska läsas, spelar väl inte så stor roll heller, bara man har behörigheten och inte ger sig på nån magisterkurs. Min största förhoppning är ju dock att slippa läsa dem för att jag får jobb istället...

3 kommentarer:

Julia Fryklund sa...

Jag är sjuk!!! :( Så ingen träning för mig idag heller............ *jättesur*

Fia sa...

Grattis i efterskott!
:)
Vad duktig du är som pluggar järnet! MEn håller tummarna att du får nåt jobb istället :)

airyfairy.blogg.se

Sanna Laake sa...

Julia: Nej vad synd. Men nya tag nästa vecka då:)

Fia: Tack. Ja, om det ändå vore lite enklare att få ett jobb, eller om man tjänade multum i repan på Ericsson så att det räckte med extrajobbet:)