söndag 10 april 2011

Mrs Postpone

jag kom just på att jag har glömt att söka höstens kurser och jag har ingen aning om vad det är jag ska söka, bra jobbat. Måste ta reda på det imorrn och fixa det innan jag glömmer det igen. Och så har jag en inlämning som jag inte är klar med som ska lämnas in imorrn klockan nio, även där bra jobbat, INTE. Men det är inte så mycket kvar så om jag bara går upp i tid hinner jag, sen ska jag jobba en stund mitt på dagen innan jag måste skynda hem och läsa två kapitel i en bok som jag inte ens har hämtat ut ännu, ja men ni hör, jag är expert på att skjuta upp saker, visserligen har det gjort att jag är extremt effektiv när jag väl gör det som ska göras men det vore ju skönt att ha det gjort i god tid nån gång.

Imorrn kväll ska jag köra ben på gymmet tänkte jag, om vi har nån barnvakt. Den här veckans tärning blev:
Måndag: Func.gym. Training
Onsdag: Ök-styrka+kettlebells
Lördag: Löp-intervaller

Ser alldeles för lite ut nu ser jag, skärpning till veckan, med allt.

Inga kommentarer: