torsdag 7 april 2011

Kniv i ryggen?

Ja men det är ungefär så det känns just nu. För att inte tal om när jag ska försöka sova, jag kan bara liga på rygg, ligger jag på sidan känns det som att ryggraden är på väg att gå av. Och jag är absolut ingen rygg-sovar människa så jag sover inte så bra just nu. Men jag har härlig träningsvärk idag i alla fall, sen styrketräningen. Tyvärr kände jag mig helt vilse på gymmet, det är flera olika rum så man kan liksom inte stå och smygspana efter nästa maskin medan man står i en annan utan man måste gå runt och leta och se helt bortkommen ut. Dessutom tyckte jag att det var lite stökigt, låg skivsätnger och hantlar lite här och var i hantel-hörnet och jag kunde inte lägga tillbaka dem där de skulle vara efter att jag använt dem eftersom jag inte visste vart de skulle vara. Och så var fanns det bara en tio-kilos hantel av den sort jag brukar använda så jag fick ta nio kilo till mina hantelcurl men jag kände efter 2*8 att det inte gjorde så mycket, var tvungen att gunga med hela kroppen på sista repet med vänster, höger gick hur bra som helst där hade jag nog kunnat göra några till. Ojämn, jag? Knepigt eftersom jag är vänsterhänt.

Nu ska jag skriva om standardkostnader, tror jag det var.

Inga kommentarer: