torsdag 14 april 2011

Klart

Ja nu är morgondagens inlämning klar och skickad. Så imorrn blir det härlig ledighet med famliljemys, en tur till stan med införskaffing av lite nya saker och förhoppnigsvis lika härligt väder som vi haft i dag. Barnen var ju helnöjda när de fick priser för vinterns skidtävlingar som de åkt här i klubben men Fird avar trött, övertrött. Hon härjade som en vettvilling och skrattade som jag gör efter för mycket vin så länge vi var där, när vi skulle åka hem blev det tvärvändning, grin och skrik tills vi la henne i sängen och hon somnade på fem sekunder, lilltjejen. Knäppte massor av bilder på prisutdelningne men det var inte många bilder som blev bra tror jag, har inte lagt in de på datorn ännu. Åh vad jag vill ha en ny kamera!

Det blev förresten ingen träning idag, har inte hunnit. Jo man får faktiskt säga det, IBLAND. Att alltid skylla på att man inte hinner träna köper jag inte men någon dag kan det hända att man faktiskt känner att annat är viktigare, som skola och att se barnens lyckliga miner när de tar emot sina pokaler. Men imorrn måste det bli armpass, så längesen sist, konstigt nog eftersom jag älskar det.

Inga kommentarer: