måndag 25 april 2011

Jag hade tänkt springa idag men efter att vi hade varit ute och gått halva dagen med barnen kände jag att styrketräning lockade mer så jag körde överkropp i stället. Det tråkiga är att jag sällan är helt nöjd efter ett överkroppspass, trots att jag verkligen kör så hårt jag bara kan så känner jag mig inte helt slut efteråt. om någon känner för att skänka mig några tusenlappar för att betala en PT så gör gärna det, haha. På onsdag blir det kettlebells igen, det har jag saknat. Frågan är bara när jag ska börja springa kontinuerligt, jag är ju trots allt anmäld till Lidingö, fast styrketräning är ju viktigt för löpningen också. Undrar om jag kommer stå på startlinjen inför tre mil och förlita mig på bänkpressar och hantelrodd, hope not, för jag vet att jag kommer behöva löpträna så inihelvete för att överhuvudtaget ta mig i mål.

Inga kommentarer: