lördag 30 april 2011

Igårkväll kom Fia och Anders hit och spelade lite kort och pratade skit. Trevligt, trevligt. Sen drog de och Jan-Erik vidare till en jobbarkompis, Fia stackarn fick köra. Som tur är belv det inte så sent. Idag har jag varit väldigt effektiv, började dagen med två smörgåstårtor (alltså jag gjorde i ordning dem, jag åt inte två tårtor till frukost), sen putsade jag fönster och insåg att gardinerna förmodligen har varit alldeles för lortiga alldeles för länge så jag tänkte tvätta dem men nej, roligare med nytt så jag och Frida åkte till stan och köpte nya. Sen har jag sytt till dem så de passar, beordrat (läs: bett väldigt snällt) Jan-Erik att flytta gardinstångsfästena och jag är så nöjd, men ännu roligar ehade det såklart varit om köket vi hängde upp gardinerna i var snyggt också, hihi. Imorrn blir herrn i huset 26 så då serveras fika här, välkommen.

Inga kommentarer: