tisdag 12 april 2011

Idag står läsning på schemat, läsa läsa läsa. För jag har knappt öppnat boken jag berättade om igår, smart. Ska även klämma in en promenad och så funderar jag på att åka till Enånger och testa Fias gympa ikväll. Jag börjar förresten redan känna träningsvärk i benen och magen, körde lite mage också igår och det var alldeles för länge sen kan jag säga. Det var längesen jag körde ben också, måste bli skärpning med styrkan nu, minst tre gånger i veckan vill jag köra, plus ett-två kettlebells-pass plus en till två löprundor men så mycket tid och ork har jag inte så det gäller att prioritera och det blir nog löprundorna som prioriteras bort eftersom de är tråkigast och dessutom sliter mest, ska springa mer när jag har gått ner några kilo till, sen blir det ju mer på sommaren också när man inte vill vara inne på gymmet lika mycket. Nej nu är Nicke Nyfiken slut så nu måste vi skynda till dagis.

Inga kommentarer: