lördag 16 april 2011

Idag fick Erik sin vilja igenom och vi traskade upp på slaggberget i Iggesund som han har tjatat om hela vintern. Kikarn hade han med sig också och stod och tittade på utsikten. Men det kändes i mina vader att gå upp, kanske borde börja träna dem också, men det är så trist, roligare att träna andra muskler ju. När vi kom hem igen blev det i alla fall överkroppsträning i källaren. Jag har även hunnit med en tur till staden och inköp av nya behåar och strumpbyxor. Kom på imorse att jag har en klänning i garderoben som jag köpte i somras men inte har använt ännu så det var dags nu och eftersom den bara har ett axelband läre jag köpa behå med avtagbara axelband. I kväll blir det lotteriskiva på folkan i Njutånger och sen får vi se om vi drar vidare till stna och Björn Rosenström eller hur det blir.

Inga kommentarer: