torsdag 14 april 2011

Hörru, en knähund?

Idag gjorde vi premiärcykelturen till dagis, jag och barnen. Eller barnen cyklade, jag och Hörru gick. Men jag får ju skämmas för min lilla hund, hon beter ju sig som en liten chiuaua, skäller på folk hon ser sen springer hon och gömmer sig bakom mig, fegisen. Ikväll är det skidavslutning med prisutdelning och tårtfika. Jag tror faktiskt at tjag skla äta en liten tårtbit om tårtan ser god ut eftersom det är som helg för oss snart, Jan-Erik är ju som sagt hemma imorrn. Just därför måste jag nu verkligen ta tag i en uppgift som ska vara inlämnad imorrn, så jag kan känna mig ledig jag med. Det är ju näst intill omöjligt att dra sig undan och plugga när hela familjen är hemma och stojar omkring, jag vill ju också vara med:( Vi ska även åka till stan och köpa en ny grill, jag ska lägga in en bild på vår nuvarnade sen så kommer ni fatta att vi VERKLIGEN behöver en ny. Jag har även planerat att köra ett armpass idag, men jag vet bara inte när men det löser sig och gör det inte det kan jag ta det imorrn istället.

Inga kommentarer: