onsdag 13 april 2011

För lite bilder

Jag har blivit alldeles för dålig på att lägga in bilder här på bloggen och egentligen är det väl inte hela världen, det är ju min blogg och jag gör vad jag vill här men problemet är att jag tar alldeles för lite bilder just nu, jag vill ju ta mycket mer men det blir inte av. Knäppte några i går på barnen när de cyklad eute på gården i alla fall:

Full fart över hoppet som besåtr av en trasig snöskyffel, recycling you know:)
Lite mindre fart över lite mindre hopp av lite mindre barn...
...men lika glad ändå.

1 kommentar:

fisalotta sa...

Finfina barn serrö!! :-)
Va synd att du inte kom iväg på min gympa igår! Och inte ses vi ikväll heller, jag åker in nu snart för func.gym... Du ska på kettlebells eller? Många platser kvar på den såg jag. Typiskt att jag har innebandy just den tiden.. :-/