söndag 17 april 2011

Det blev stan för oss igår. Vi var först i Njutånger men det var inte alls lika kul där som förra året så vi åkte in till stan och gick på Björn Rosenström istället. Träffade fina Fia där och vi hade askul, men jag vet inte vad som tog åt mig,jag drack som en hel karl och när jag tänker efter borde jag ha blivit så jävla full och jag borde må skitdåligt nu men jag höll mig på en hyfsat lagom nivå och nu är jag ganska pigg, känner mig inte alls bakis. Konstigt, men jag klagar inte. Barnen har haft det kalasbra i alla fall med sin kusin som har varit här och sovit med dem och tack och lov även klev upp med dem när de vaknade. Hade inte varit kul att bli väckt vid sju, vi kom ju hem halv fem.

3 kommentarer:

fisalotta sa...

Haha.. Ja.. Du avslutade ju för fan kvällen med TVÅ rom och cola! Och inte dålig idag?! Impad! :-) Men kul hade vi.. Hur kom ni hem?! Lite orolig bidde jag allt. :-) Tack för igår, hade jättekul jag! Tur att du va där! :-)

Sanna Laake sa...

Jag vet det är helt galet att jag mår så här bra. Jan-Erik stoppade en bil och frågade om skjuts, på statoil vid fyratiden. Hem kommer man alltid:) Men tur att DU var där för jag träffade typ ingen annan jag kände.

fisalotta sa...

Haha, ok.. Skönt.
Haha. Jäkligt mycket folk va det iaf.. Bra träningspass va det åh stå och knuffas med karlarna.. ;-)