fredag 8 april 2011

Bullar

Det blev bullbak igår här hemma igår och precis när första plåten började bli klar ringde Anders och Fia och ville komma och hälsa på. Jag undrar om bulldoften spreds hela vägen till Enånger? I alla fall kom de en timme senare när Jan-Erik hade kommit hem från en springtur. Så spelade vi lite kort och fikade, jag har aldrig varit med om en människa som kan fika som Anders men det är ju bara kul att någon uppskattar det man bakar:)

Idag blir det jobb, ett par timmar bara, kul för det känns som det var ett tag sen nu men jag får väl skylla mig själv som åkte bort. Sen ska jag gå in på färgaffären och fråga om man får låna hem kataloger med tapeter så vi kan sitta och titta på dem tillsammans med Erik i lugn och ro istället för att stå i affären och stressa. Här kan ni se den tapet jag hade tänkt köpa och som Eirk också ville ha, men den har utgått ur sortimentet för en månad sen. Om vi bara hade köpt den direkt när jag hittade den hade den ju funnits kvar men har vi tur knakse den finns kvar på något lager nånstans, och gör den inte det så var det väl helt enkelt inte meningen att vi skulle ha den. Sen får vi se om det blir en springtur för mig idag också, vore ju skönt att komma ut en sväng men jag vet att det är väldigt lätt hänt att det blir fredagsmys tidigt istället och det är okej med mig, får jag bara till ett träningspass til den ähr veckan är jag nöjd eftersom jag dubblade i onsdags.

Inga kommentarer: