fredag 29 april 2011

Borttappad kamera

Om ni undrar varför det är så dåligt med bilder beror det på att jag inte hittar kameran efter att vi kom hem från fjällen.

Jag slutade tidigt idag så jag var in en sväng på Lindex innan jag åkte hem. Köpte världens skönaste jeans, de ska väl sitta lite pösigt men det kan jag inte påstå att de gör men skit i det. Åh inte blev det väl bättre av att jag har levt på proteinpulver hela veckan så igår var jag så sjukt hungrig på kvällen och vem kommer då? Jo glassbilsj**eln. Gah, så det blev glass till kvällsfika. Smart, verkligen, skitsmart Sanna. Ordnade jag nånting att ta med till jobbet idag då? Nej, jag levde på äckligt automatkaffe (hallå, jag dricker inte ens kaffe!!) fram till klockan tolv, då kom chefen med en vetelängd. Smart, igen. Ingen tärning heller, jag har så sjukt ont i mina ben. Jag ska springa i helgen i alla fall, lutar åt intervaller, kort men effektivt.

Kul grej, i fjällen började Frida kalla sin farmor för morsan. Alltså inte på skämt utan helt seriöst, som att hon trodde att hon faktiskt heter det. Bara för att Jan-Erik och Clas (Jan-Eriks bror) kallar henne det.

Inga kommentarer: