onsdag 6 april 2011

Besök

Vid halv fyra idag kom min pappa och hälsade på oss, för första gågnen på två år. Det blir ju inte tjatigt om man säger så. Barnen var såklart lite blyga i början men det släppte fort, såna är våra barn med alla, och sen lekte de med morfar och hade roligt. Han stannade i alla fall på middag innan han var tvungen att dra vidare och då åkte vi också. Först skjutsade jag barnen och Jan-Erik till farmorn och farfarn och sen åkte jag vidare mot gymmet.

Körde som jag hade tänkt, överkroppstyrka först och sedan kettlebells men det var inget vidare upplägg. Jag har svårt att hålla fokus så länge. Styrkan ska nog efterföljas av någon simpel träning, typ löpning. Kettlebells är för komplext, man måste fokusera hela tiden annars kan man inte ge hundra procent och jag hatar att komma hem och känna att jag kunde ha gett mer. Så i fortsättning delar jag upp det annorlunda.

Inga kommentarer: