söndag 3 april 2011

Akuten och träning

Imorse ringde mamma och frågade om vi kunde komma och hämta barnen på akuten. Då slog hjärtat ett extra slag kan jag säga. Men det hade inte hänt dem något utan det var Peter som fått virus på balanssinnet så det blir nog vila för honom ett tag. Sen åkte vi till svärföräldrarna och hälsade på, barnen har en kusin som är där nu i två vekor, han går på Wången i vanliga fall men nu är han här på praktik så de träffar inte varann så ofta. Sen for vi hem och käkade lite mat och tog det lugnt innan jag for in till stan och tränade kettlebells. Precis lika jobbigt den här gången men jag fick beröm, hon som ledde idag tyckte att jag hade bra teknik fast än det bara var andra gången jag körde, kul. kul även att Jenny. min gmala klasskompis var där och tärnade, det blir ju inte så ofta som man träffas. Även fast man säger när man slutar skolan att man ska fortsättaq träffas så blir det ju ofta att man glider åt olika håll, några flyttar, några blir kvar eller så är man helt enkelt i olika faser i livet men nu har hon i alla fall flyttat hem så vi kanske ses på gymmet nåt mer i alla fall. Nu ska jag sjunka ner i soffan och glo på tv med gott samvete. Imorrn blir det träning igen, fast inte kettlebells den här gången utan med band, typ trx fast de här banden heter nåt annat men samma princip, som jag har förstått det i alla fall. Hoppas att det är lika kräkjobbigt som passet idag:)

7 kommentarer:

fisalotta sa...

Är det func.gym träning du ska på imorgon? Vill du ha följe? :-)

Sanna Laake sa...

Ja det är det är det, jättekul om du följer med, Julia ska också dit. Har du provat det förr?

fisalotta sa...

Har bokat nu jag! :-)
Har aldrig provat det förr, inte ni heller då hoppas jag?! :P
Jag kan hämta upp dig runt 20 i 7?!

Julia Fryklund sa...

Jag kommer och möter er utanför! Våga inte gå in utan mig!! Typ 19.00?

fisalotta sa...

Haha.. Vi väntar utanför! Japp, vi är nog där till 19.00...

Sanna Laake sa...

Nej vi har heller aldrig provat. Ja, det vore skitbra om jag kunde åka med dig Fia. Jan-Erik blir lite tjurig att jag tar bilen hela tiden:)

fisalotta sa...

:-) Ja, det är tur vi har två bilar, annars skulle nog Anders klaga bra oxå.. ;-) Ses sen!