tisdag 8 mars 2011

Vurpa i snön

Det blev bara 5 kilometer skidåkning idag, jag hade så dåligt fäste och så gick det så jävla fort i utförsbackarna. Jag for rätt ut i skogen på första varvet, sjukt djup snö fortafarande kan jag tala om, jag var tvungen att ta av mig både skidor och stavar och sen åla mig upp till spåret igen, tur att ingen såg, haha.

Nu håller jag på att laga lite mat att ta med på jobbet imorrn, vet inte hur länge jag ska jobba men för säkerhets skull tar jag med nåt, jag vill inte gå till stora matsalen alldeles själv. Jag börjar nio i alla fall så jag slipper väcka barnen, de har fått lägga fram kläder som de ska ta på sig imorrn för även om jag börjar sent så har vi inte tid med trams. Oftast har jag ju ingen tid att passa och då gör det ju inget att vi kommer en kvart för sent men när ska jobba vill jag ju helst vara där en stund i förväg.

Imorrn blir det nog ingen träning, bara någon promenad sen när jag har kommit hem. Laddar för träningen med Fia på torsdag istället:)

1 kommentar:

fisalotta sa...

Va kul att du ska få jobba!! :-)
Och fy fasen för vurpan.. Törs nog inte åka i Njutånger nu, vet hur det va sist när det va isigt.. Glad att jag överlevde då.. :P

Ses och hörs på Torsdag, jag hämtar upp dig.. Men vi höres nå närmre! Kul ska det bli, jävlar sickna muskler vi ska få! ;)

Hälsa BarnaBus! :-)