måndag 7 mars 2011

Träningsdags igen.

Nu har Jan-Erik dragit iväg på skidträning och jag ska snart byta om gå ner till min källare:) Jag har värsta träningsvärken sen igår, pinsamt vad dåligt med skidåkning det har blivit i år men nästa år då jäklar ska jag åka nåt lopp så att jag har motivation att träna. Vet bara inte vilket lopp.

Igår fick Jan-Erik nåt rycke och städade i källaren. Även fast vi tycker att vi inte har så mycket saker så blir det lätt att man bara ställer ner en massa skit som samlas på hög, men nu är det ordning och reda. Vi har även fyra hyllor i källartrappen och nu fick vi en varsin att lägga våra vanter skor m.m. på. Jan-Erik fick den högst upp "för han är så stor" sa Frida, "Stor? Han är ju helt enorm" svarade Erik, haha, tur han inte sa det om mig i alla fall. Skönt med ording och reda i alla fall och hemskt skönt att jag har tagit tag i en massa måsten som jag skjutit upp, jag mår ju så dåligt av att skjuta upp saker, ändå gör jag det. Men nu har jag inga såna saker längre mer än skoluppgifter men de har jag inte skjutit upp utan jag ligger bra till tidsmässigt.

Inga kommentarer: