tisdag 22 mars 2011

Tacos

Det blir ingen skidåkning för mig idag, har varit i backen hela dagen, är trött efter en tidig morgon och har grymt mycket träningsvärk i benen så jag tar det imorrn istället. Kontigt nog har jag ingen träningsvärk imagen, det borde jag ha så mycket som jag skrattade på vägen hit. En bit av vägen var extremt gropig och Jan-Erik körde väl kanske inte helt enligt hastighetsbegränsingen så bilen flög nästan i luften i bland (Clas bil) och Clas skrek helt förtvivlad från passagerarsätet "Sakta ner, bilen hålls ihop av snöre och tejp". Sen var det en massa annat tok också, bland annat att hade vi lite roligt åt att det ser ut som det bor en luffare i bilen. PÅ tal om dålig bil förresten, vår kkamrem som vi bytte var tydligen den slutaste kamrem killarna nånsin sett, dessutom hade spännrullen GÅTT AV! Så vi läre ju haft extremt tur att den inte kuggade över och blev skrot. Men nu går bilen prima igen. Nu ska jag steka köttfärs för idag blir det tacos, mums.

Inga kommentarer: