onsdag 30 mars 2011

Skakiga ben

Nu har vi gjort debuten på Hudik Gym, jag och Julia. Jäklar vad jobbigt det var, det här måste vi göra om. Men först ska vi se om vi tar ur sängen imorrn, haha. På väg hem stannade jag på konsum i Iggesund och tänkte köpa lite nyttig kvällsfika, känns ju dumt att förstöra träningen med o´boy och macka när man kommer liksom:) I alla fall var det såklart slut på det jag ville ha; helt vanlig jävla keso.. jag menar det slår aldrig fel, det är alltid slut på nåt där och jag orkade inte på någon annan affär så jag tog en laktosfri keso istället. Vet inte om det bara var psykiskt eller om det verkligen var skillnad men den var verkligen inte god, så nu sitter jag här hungrig istället. Jaja, imorrn blir det antagligen vila, får se hur det känns som ssgt. I och för sig skulle jag nog kunna köra lite armar och axlar eftersom träningen idag inte tog så mycket där.

Inga kommentarer: