tisdag 15 mars 2011

Shoppingkväll

Frida har velat åka in till stan och köpa hästgrejjer i flera veckor nu, bland annat en ny ridhjälm eftersom hon vuxit ur sin (det finns en annan hon kan ha också men hon vill ha en fin med sammet på, såklart) och ridhandskar så idag har jag tänkt ta med henne på XYZ och shoppa lite, jag glömde ju att köpa något när hon hade namnsdag och har fortfarande dåligt samvete över det. Vet inte om Erik ska följa med eller om han ska åka hem till någon annan, Jan-Erik ska väl träna antar jag. Tänkte även försöka hinna in på Ur&Penn och köpa en armbandsklocka åt Erik för det har han önskat sig nu när han börjar lära sig klockan mer och mer. Vi måste även köpa present åt barnens minsta kusin som fyller år imorrn och så ska vi handla mat så det blir en helkväll i stan för oss.

11 kommentarer:

fisalotta sa...

Kul med lite shopping! :-)

Pubkväll på folkan i Njutånger på Lördag såg jag, ska ni dit?! :-)

Skönt att du krya på dig snabbt, ladda för Torsdag nu!! :-D

Sanna Laake sa...

Ja fast nu blir det ändrade planer, shopping på torsdag istället. Jag ska stå i baren på lördag så jag kommer ju vara där men i nyktert tillstånd, Jan-Erik vet jag inte om han tänker vara hemma med barnen eller om han ska gå.

fisalotta sa...

Okej, hinner du gymma iaf?

Nykter, det va som fasen... :-) Kommer väl och handlar av dig jag då kanske...
Fast såg nyss att det va Engmans i stan oxå, så det drar ju lite det oxå.... :-)

Sanna Laake sa...

Nja det blir kanske lite körigt det. Vi får ta en nystart nästa vecka igen, kettlebells på onsdag och gym på torsdag? Fasen jag hade också velat gå på Engmans.

fisalotta sa...

Okidok!! :-)
Har ju innebandy på onsdagarna jag, fast inte förrän 8, så om det är innan det så...
Åker till fjällen nästa vecka.... Så är inte hemma torsdag.. :/
Ja, dumt att du missar Engmans tycker jag!! Skulle tro att det kommer bli fantastiskt!! Som vanligt med dem... :-)

Sanna Laake sa...

Ja, just ja du har ju massa sånt du också. Men vad dum jag är, vi åker ju också till fjällen nästa vecka, jag har världens kortaste minne, i alla fall Jan-Erik och barnen jag följer med om jag inte ska jobba så jag får se hur det blir.

fisalotta sa...

Haha.. Vilket fjäll åker ni till då?
Vi kanske kan klämma in gym någon annan dag tidigare på veckan oxå.. När åker ni till fjälls?

Sanna Laake sa...

Vi åker på måndag, till Vemdalen. Vart ska ni?

fisalotta sa...

Okej! Vi ska till Lofsdalen. Kanske susar förbi er på en skotertur då! :-) Haha. 9 mil emellan tror jag... :-)

Sanna Laake sa...

Jaha, är det bara så lite. Jag har ingen koll alls på alla fjällorter och vart de ligger. Jag får veta imorrn eller på fredag om jag ska jobba eller om jag kan följa med.

fisalotta sa...

Haha, ja.. Anders sa det iaf! :-)
Okej, hoppas du får åka då! Eller? Du kanske hellre vill jobba? :-)