lördag 5 mars 2011

Saturday, I love you like gold

Ja idag blev det som sagt IKEA. Tror ni att tallrikarna jag vill ha fanns i komplett uppsättning? NEJ det gjorde de INTE!! Aaah, jag höll på att bli tokig och bestämde mig för att det är fan ingen idé att hoppas på det så jag köpte de delar som fanns så får vi åka och köpa resten sen om det inte har kommittill veckan när mamma ska dit igen. Jag hittade även en matta som jag ville ha men jag blev för snål och så köpte jag en väggklocka åt Erik, massa stekspadar, Hörru äter ju upp dem och ett nytt kuddöverdrag. När vi skulle gå ville mamma gå och kolla i fyndhörnan fast jag sa att man hittar ju ändå aldrig nåt där. Men jag gav med mig och när vi strosade runt därinne vad tror ni jag hittar? Min matta! Så då blev det köp ändå men den gick inte in i min bil så mamma tar med den hit när hon kommer och hälsar på nästa gång.

1 kommentar:

Helene sa...

Bra att ha en mamma ibland,va :-)