onsdag 9 mars 2011

Så här kan vi inte ha det, kattj*vel!

Dagen började med att jag fick väcka Erik fyra gånger och sedan nästan slita pojkstackarn ur sängen, lite morgontrött. Och inatt fick jag duscha Frida för kattfan hade kissat på henne, eller ja hon hade kissat på täcket och Frida låg ju under täcket. Behöver jag säga att den katen lever farligt nu? Dessutom är hon så gammal och halt, ska man tro kattsamariten som jag köpte henne av så borde hon vara runt tio år vid det här laget men det kan bara inte stämma, hon måste vara mycket äldre. Ja sen åkte jag och jobbade mellan nio och tre, tror ni jag kom ihåg min mat som jag gjorde i ordning igår? Nej det gjorde jag inte. Så jag var ganska hungrig när jag kom hem. Väl hemma upptäckte jag att det inte gick att gå in på internet och det berodde inte på att Hörru eller något barn dragit ur kontakten som det brukar och när jag inte hittade något fel drog jag ur modemet och lät det "vila" ett tag och sedan funkade det. Ja ni märker ju hur teknisk jag är, men huvudsaken att det funkar nu.

Erik är hos en kusin och spelar tv-spel antar jag, det är det enda de gör de där killarna. Snart ska Jan-Erik åka och hämta honomn och när de kommer hemska jag gå ut på en promenad, jag har ju suttit på min stora ända hela dagen så nu måste jag röra lite på mig känner jag. Sen ikväll ska jag försöka övertyga Jan-Erik om att vi måste se nya serien "Blue bloods", den tror jag är bra.

1 kommentar:

Helene sa...

Det brukar alltid funka att "göra en norsk" allstå stänga av en liten stund :-)