torsdag 31 mars 2011

Ojojoj

Jag har verkligen kaosat hela den här veckan när det gäller maten. Jag är så frutkansvärt less på mat just nu, laga mat, äta mat, tänka mat. Usch, blir bara att jag äter skit då och det är därför jag tänker köra på den här dieten ett tag. Hur länge jag kör vet jag inte, det beror på hur länge det dröjer innan jag blir sugen på mat igen och hur bra det funkar såklart. I korthet går dieten ut på att man bara dricker proteindrinkar och käkar jordnötssmör, olika mängd beroende på vad man väger. Hur makronutientfördelningen (alltså kolhydrater, fett, protein) ser ut beror på vilket proteinpulver man använder, jag har beställt ett med väldigt låg kolhydrathalt. Förresten har träningsvärken smugit sig på mer och mer idag så nu känns det verkligen att jag tränade igår:)

Jan-Erik har skjutsat barnen till deras kusin så nu är de där och leker, vet inte hur länge de ska vara där om de åker hem när Jan-Eirk har tärnat klart eller om de sjkutsar hem dem tidigare, det där får de fan lösa som de vill. Jag tror Jan-Erik skjutsdae dit dem för att jag hade ett litet utbrott när han kom hem idag och berättade att jag är så jäkla less på hans träningar som tar så mycket tid nästan varenda vardagskväll. Okej lugn nu, ett utbrott för mig är inte särskilt stor grej eftersom mitt normalläge är glad så är mina utbrott mer som andra människorsnormalläge:) Om jag inte har druckit lite för mycket vin förstås, då blir jag helt crazy ibland.

1 kommentar:

Helene sa...

"awesome video plz dont misssssssssssss [HQ]", sök på youtube, något att titta på medans du äter jordnötssmör :-)