lördag 5 mars 2011

Lördag kväll

Precis innan jag skulle börja med maten idag ringde svågern och fårgade om vi ville komma till dem och äta för han hade råkat göra alldeles för mycket mat. Å det ville vi såklart. Efter det åkte vi ner till skolan med dem så fick Erik och Frida och deras kusin åka skridskor. Alla föräldrar åkte också, utom Jan-Erik för han hade inga skridskor. Sen åkte vi hem och gjorde fruktsallad och vispade grädde. Nu ligger Jan-Erik i soffan och kollar på film, jag frågade nyss vad han kollar på och fick till svar: Jag ser på tv. Ja men bra då vet jag, liksom. Så då tar jag min chans att gå upp och lägga mig i sängen och kolla på Vampire Diaries på datorn:)

Imorrn blir det skidtävling i stan, för barnen. Sista för säsongen. Kanske ska jag dra igång träningen igen, lite lugnt då också, eller så väntar jag till måndag för att vara på den säkra sidan.

Inga kommentarer: