torsdag 3 mars 2011

Klart

Jag gjorde klart min uppgift idag, känns skönt att ha det gjort. Dagens middag blev chilikasslergratäng, jag har läst att många tycker det är gott men jag har varit skeptisk för jag gillar inte chili men satan vad gott det var, nya favoriträtten tror jag. Efter maten åkte jag till stan och handlade och när jag kom hem åkte Jan-Erik och jobbade igen. Ja jag säger då det, det räcker tydligen inte att jobba bara dagtid längre. Men imorrn skulle han vara hemma för då får han väl inte jobba för reglerna, man måste ju hinna med att sova någon gång också.

Min hals är i alla fall mycket bättre nu men jag ska inte stressa träningen så att jag blir sämre igen. Jag börjar lite lugnt imorrn med att rida eftersom det är jag som ska ha hästarna imorrn, sen ska väl Frida rida också, det var länngesen för oss båda två nu så vi får se hur det går. För henne är det nog inga problem, själv får jag väl se om jag över huvud taget tar mig upp på hästen:)

Vår lilla ornitolog, på sjön för några veckor sedan.

3 kommentarer:

Fia sa...

Kan du inte lägga ut recept på gratängen?! :D

airyfairy.blogg.se

Helene sa...

Kikaren är uppskattad, förstår jag, vad kul!

Sanna Laake sa...

Absolut:)