söndag 13 mars 2011

Kamremsbyte

Japp det var som jag trodde kamremmen som var dålig så nu får bilen stå tills det är bytt så vi inte riskerar att skrota hela motorn, jag får låna svärisarnas bil till jobbet imorrn så det går bra ändå. När vi kom tillbaka från tävlingen idag var Frida på väg ut med "sin" ponny och skulle rida med sin kusin så vi gjorde klart och sen åkte vi efter dem så klev jag av och gick med dem. Fridas ponny hade fått nåt fnatt och galopperat så hon knappt fick stopp men Frida bara skrattade.

Ja det här jäkla köket var inte helt lätt att planera, kanske hade varit lättare om man var två som var intresserad så man kunde hjälpas åt men det verkar bara vara jag som vill göra nåt, Jan-Erik tycker nog helst att det bara ska dimpa ner ett färdigt kök, det skulle i och för sig inte jag heller ha något emot men lite mer realistisk än så är jag.

Inga kommentarer: