onsdag 2 mars 2011

Ja min hals är inte att leka med idag, supersvälld och ont. Dessutom gör armbågen fortfaradne ganska ont så jag ställer in hela veckans träning tror jag, lika bra så jag inte förvärrar något. Korppen säger nog helt enkelt åt mig att lugna mig lite efter att jag chockat den med mer träning än på flera år.

Nu ska jag och Erik åka på hälsocentralen och kolla om han har halsfluss, det går på dagis nämligen. Det som stör mig är personalen på det där stället, man måste nästan tjata för att få komma dit, jag menar det är deras jobb att undersöka människor, de borde låta alla som vill komma in. Nej vi byter till privat hälsoocentral istället, har bara hört bra om den och även om den inte är bra så är den helt säkert inte sämre!

7 kommentarer:

fisalotta sa...

Usch, låter inge vidare! Hoppas du kryar på dig.. Och att Ersken får medicin om han är krasslig! :-)

Kanonfint väder idag ju, vad tror ni om att åka och grilla lite korv när karlslokarna jobbat klart? På kännavallen, så kan hundarna leka fritt som de vill oxå..? Ni kan ju åka hit efteråt åh se hur vi bor ändå.. :P

Lycka till hos HC... De va faktiskt rikitgt hyffsade sist jag va där... För EN gångs skull....

Sanna Laake sa...

Jo men det låter väl kul, men jag ska höra med Jan-Erik, han var lite vrång igår.

fisalotta sa...

Hahaha... Japp.. Hör av dig sen du...

fisalotta sa...

Hur går det med tjurskallen? :P
Anders är hemma han.. Skulle såklart se på skidor... :-)

Sanna Laake sa...

Jan-Erik är kvar på jobbet han, 100% arbetsmoral där vettu:) Jag ska ringa och höra vad han säger.

Sanna Laake sa...

Han ville gärna åka och hälsa på hemma hos er men inte åka till Tjännavallen. Så vi hör väl av oss nåt innan vi åker:)

fisalotta sa...

Haha.. okej då.. :) Då fick Anders som han ville åh då.. :P Hörs sen