söndag 6 mars 2011

Ingen promenad och fruktstopp

Det blev skidåkning på sjön med hela familjen, svärföräldrarna, Hörru och Hörrus kompis Silas. Tänkte först bara åka lite med barnen men jag kunde inte låta bli lite stakträning också. Varmt som tusan var det men härligt. Lagom träningsstart i alla fall, imorrn ska jag träna ordentligt igen, jag har saknat det den här veckan. Jag tror jag åt lite för mycket fruktsallad igår, vågen tyckte det imorse i alla fall:( Och ja, jag vet att man inte ska väga sig för ofta men jag kan inte låta bli. Nu är det i alla fall fruktstopp också några veckor.

9 kommentarer:

fisalotta sa...

Härligt att va på isen idag kan jag tro!
Fruktstopp försökte jag med oxå, men aldrig mer! :-) Klarar inte att va utan frukt!
Hoppas du lyckas bättre då! :-)

Kanske dags för en gemensam träning nu i veckan?

Sanna Laake sa...

Ja jag läre ju försöka i alla fall:) Ja nu ska det tränas igen, vad ska vi hitta på då, gym?

fisalotta sa...

Ja, det fixar du säkert!!
Gym låter bra.. Jag jobbar varje dag, men inte så länge alla dagar. Till halv 2-2 tiden ca ngn dag.. El kväll/eftermiddag, vad passar dig bäst?

Sanna Laake sa...

Jag jobbar också ons, tors, fre men inte så länge jag heller. Men typ vid sex kanske?

fisalotta sa...

Okej! Ja, det går fint.. Torsdag?

Sanna Laake sa...

Det passar nog bra, kan inte komma på nåt annat jag ska göra i alla fall.

fisalotta sa...

Kanon!! :-)

fisalotta sa...

Såg nu att det är öppet till 21.00 på gymmet på Torsdag! Så då hinner vi ju lugnt! :)

Sanna Laake sa...

Ja precis, vi behöver inte stressa i alla fall.