torsdag 31 mars 2011

Idag är inte träningsvärken alls så hemsk som jag trodde den skulle vara när jag satt där på golvet bland kettlebells och svettiga människor och trodde jag skulle svimma eller spy:) Jag kan gå i trappor och röra mig obehindrat men jag det känns mycket mer i ryggen än jag trodde, jag tyckte ju inte att tog nånting där men det gjorde det ju tydligen, nice. Idag ska jag försöka göra klart min sista uppgift på managementkursen, fast det kanske blir ett jäkla farande in till stan då i och för sig, jag ska lämna barnen på mammas karls jobb när han slutar så får de åka hem med honom till Älvsund eftersom mamma inte skulle jobba, kanske får bli träning efter det istället. Vad säger du Julia, ska vi prova lyfta lite vikter istället? Passet är nämligen fullbokat:)

Inga kommentarer: