tisdag 1 mars 2011

Host host

Jaha, så var det Eriks tur att få hosta så idag är han hemma. Hoppas det går över lika snabbt på honom dom för Frida, fast Frida brukar bli frisk snabbare och sjuk mer sällan, hon har väl helt enkelt ett bättre immunförsvar. Eller så beror det bara på att hon är tjej och han är kille:) Jag hoppas att han kan vara hos sin farmor och farfar ikväll i alla fall så jag får åka lite skidor, det blir lite långtråkigt att stå på crossen hela tiden även om den är ett grymt praktiskt komplement, dessutom är det lätt att glömma bort att hålla tempot när man inte kommer någonstans, när man springer eller åker skidor ute ser man ju slutet på backarna och pressar sig dit eller tänker "ett varv till" och ger allt för att bli klar med det där jäkla varvet:) Jag kom att tänka på imorse att jag inte minns senast när jag inte hade tärningsvärk någonstans och jag har ju ökat vikterna så det ger ju lite resultat i alla fall.

Inga kommentarer: