torsdag 24 mars 2011

Home sweet home

Skönt att vara hemma. Barnen sover och vi ligger som två slakt i soffan och ser på tv. Imorrn åker vi in till stan, Erik vill ha ett Nintendo DS, jag tycker det är onödigt men Jan-Erik vill köpa ett åt honom så han får väl gära det. Vet inte om jag passar på att träna när de går och handlar eller om jag gör det sen, vi har ju svräfars bil här hemma också så egentligen behöver vi inte åka samtidigt, vi har ju i vanliga fall bara en bil, inte helt praktiskt jämt men det sparar mycket pengar som kan användas till roligare saker. Jag funderar på en Stockholmsweekend snart med hela familjen. Har ju tänkt åka på det länge men det blir ju aldrig av. Nej nu ska jag kika på lite hotell.

3 kommentarer:

Helene sa...

Lugn i stormen, tänk på att ni fyller år snart båda två :-)

Sanna Laake sa...

Hepp hepp, inte samma ska. I presenten som vi (jag) lnskar ingår barnvakt:)

Helene sa...

Okej, jag förstår skillnaden :-)